Total Barre

Total Barre

Trendy cvičení / hit z USA konečně i u nás

Pokud jste o něm ještě neslyšeli, jistě se tak brzy stane. Total Barre™ si, jako jedna z nejúčinnějších dynamických forem pohybu, získal fanoušky už téměř po celém světě. Nyní ho můžete zkusit i vy! Na co se připravit? Je to náročné? To vše jsme zjistili.

„Nejefektivnější, nejrychlejší a nejbezpečnější cesta, jak změnit vaše tělo.“
Lenka Krejčová, instruktorka Total Barre™

Co je Total Barre™?

Jde o dynamický systém cvičení, který kombinuje prvky pilates (posilování), baletu (prodloužení, pozice) a vytrvalostního (kardio) tréninku. Každá hodina(60 minut) je tvořena cca jedenácti krátkými choreografiemi, které jsou zaměřeny buď na dolní, nebo horní část těla, popř. na posílení břišních svalů, a zaměřením se uzpůsobují klientům. Předchozí zkušenosti s tancem ani baletem nejsou nutné! Na rozdíl od port de bras, které taktéž obsahuje baletní prvky, se necvičí v prostoru, ale přímo u baletní tyče.

Lektorka Lenka Krejčová
Má mezinárodní certifikaci pilates, celý život tancovala a postupně navázala na tuto metodu. Total Barre™ vyučuje ve Studiu Danceperfect a v LivingWell Health Club & Spa Prague.

Proč byste to měli zkusit

Učí správné biomechanice pohybu. Za podpory hudby zlepšujete držení těla, jeho pružnost, vytrvalost a dynamickou stabilitu.
Každá hodina je jiná, vždy uzpůsobená na míru klientům. Pokaždé si tak vyzkoušíte trochu jinou choreografii. Možnosti jsou nekonečné!
Využívá různé pomůcky pro zlepšení pohybu nebo pro jeho větší intenzitu: baletní tyč zajišťuje, aby nedocházelo k přepínání svalů nesprávným způsobem, flex band (guma) a 500gramové míčky pomáhají posílit ruce, větší overball je využíván pro intenzivnější práci dolních končetin.

Pro koho je vhodný

Pro všechny zájemce bez rozdílu věku. „Hodina může být velmi flexibilní. Dá se upravit pro starší klientelu nebo pro lidi, co mají problémy se zády, s klouby apod. Ze zdravotního hlediska ho mohou cvičit opravdu všichni. Nedělají se žádné skoky, výskoky, tzn. je to bezpečná metoda, navíc baletní tyč vás podpoří, když máte problémy se stabilitou nebo chcete mít rovná záda,“ vysvětluje Lenka Krejčová.

Jak často cvičit?

Vycházejte z toho, že svalová paměť je 2 až 3 dny, proto ideálně dvakrát až třikrát týdně. Ale i když cvičíte jednou týdně, má to rozhodně efekt, který ucítíte ihned po konci hodiny. Zkoušeli jsme na vlastní kůži. Můžete k tomu přidat ještě klasický pilates nebo třeba procházky v lese.

Kde uvidíte výsledky?

Na všech oblastech, na kterých chcete zapracovat. Paže, hlavně tricepsové svalstvo, se zpevní. Také bříško, vnitřní a vnější strana stehen, zadeček apod. A co je důležité, můžete si z hodiny odnést i krásně vyčištěnou hlavu. Při cvičení se totiž zaměřujete jen a jen na sebe. „Stačí vám dva měsíce intenzivního cvičení a nepoznáte se. Zjistíte, že jste nikdy neměli tak vycvičenou vnitřní stranu stehen,“ říká Lenka Krejčová.

185 Kč / jednorázový vstup
www.danceperfect.cz/cz

Sdílet na sociálních sítích:

Mohlo by Vás zajímat